23 juni 2007

Föreningsarbete - ett gift i blodet

Board of DirectorsNi som känner mig som gammalt vet att jag tidigare var väldigt aktiv inom föreningsvärlden och bland annat arbetat i Sverigestyrelsen och startat upp lokalavdelning i väst för Specialklubben Rhodesian Ridgeback Sverige. Nu är det ett tag sedan jag höll på och även om man har fullt upp med jobb och familj så är det något speciellt att arbeta i en idéell förening...

Blev därför väldigt positivt överraskad när jag fick erbjudande om att komma in som sekreterare och styrelsemedlem i förening IAMCP som jag redan är aktiv inom på lite annan nivå. Skall bli riktigt kul att återigen hjälpa till inom något som man brinner för :O

Nu är det för övrigt bara två veckor kvar till Denver-resan... USA here I come...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *