15 december 2007

Äntligen helg och snart äntligen julledigt!!!

Finns inte en chans att jag är ensam om dessa tankar just nu... Gud vad skönt att det snart är långhelg och ledigt mitt i den mörkaste jäkla årstiden som skapats. Nuförtiden finns ju inte ens den där vintersnön som fanns när man var barn (den dyker upp lagom till påsklovet) så mörkret sänker sig över arbetsdagarna...

Jullunch i Malmö 12/12 I veckan som gått har jag farit som en tätting runt om i Sverige och hur mysigt det än är att åka tåg så är det ganska skönt att hålla sig enbart på hemmaplan. Nu är det bara en vecka kvar på arbetsåret och jag tänker fasiken knappt lämna kontoret om inte nödvändigt :)

Luciaspel på Alströmer med Globen

Idag har jag varit iväg och köpt in de sista julklapparna, skrivit klart julkorten (yup, snailmail) och börjat plocka upp tomtarna där hemma... Julhelgens lugn sänker sig över Casa Strandh... Hoppas bara man kan ta med det tempot in i arbetet också så man stressar ner ordentligt innan det är dags att stänga ner arbetsdatorn för året!

PS: Vad skönt att det äntligen lossnade för Anja P... Oavsett så är ju hon alltid på sportnyheterna varje kväll, men måste vara roligare att vinna än att åka ur! Nu kanske det finns nyhetsrum för andra också snart!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *