23 januari 2008

Microsoft - Svenska releasen av 2008-serien den 4 mars

Anmäl intresse på Microsoft 2008-sajtDen Svenska lanseringen av Microsoft 2008-serie (Windows Server, SQL Server och Visual Studio) är som jag tidigare skrivit om satt till den 4 mars (veckan efter övriga världen eftersom Sverige ju har sportlov)...

Har inte tidigare lyckats hitta exakt vart releasen kommer att hållas, men idag viskade en liten fågel att det kommer att äga rum på Rica Talk Hotel som ju faktiskt inte verkar vara ett helt fel ställe :)

Rica Talk Hotel Själv fick jag precis idag veta att jag kommer hamna i fängelse... ja inte så drastiskt då utan jag kommer övernatta på Hotell Långholmen, aningen intressant faktiskt att sova i cell *haha* Men oavsett lär det bli kul och jag tror personligen att 2008 kommer bli ett riktigt, riktigt bra år för oss som arbetar med Microsoft som partner!

3 kommentarer:

  1. Då väntar vi bara på anmälningsformuläret till eventet :)

    SvaraRadera
  2. precis. har inte sett någon info alls om detta så kul att läsa här vart det hålls

    SvaraRadera
  3. Idag kom anmälningsformuläret med e-mail... Kommer säkert upp på deras webb snart också!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *