5 mars 2008

Hemma på västkusten igen

Idolkort för anonyma bloggsurfare :)Jaha... efter lite strul med frånvarande taxi, försenade tåg (+ oplanerade byten inklusive bortbytet med inget internet som var planerat) så är man då äntligen hemma igen efter några dagar i el Stockholmo...

Jättekul att först träffa många gamla och blivande vänner ute hos Microsoft på Finlandsgatan där IAMCP hade årsmöte i måndags. Kvällen avslutades som jag skrivit tidigare i fängelse och det har åtminstone väckt intresse hos en av mina döttrar som tycker att hon och jag skall åka dit till sommaren :)

Tisdagen var 2008-dag för hela slanten, läs gärna mer på Informator-bloggen! En liten kul grej var ju att flera jag stötte på faktiskt brukar surfa förbi den här bloggen! Roligt att se att mina tankar och funderingar ibland kan väcka riktigt starka känslor *haha*

Nu är det flyttetider och även om det bara bär iväg tvärs över Informators ljusgård är det lite saker att släpa på så jag skall försöka dra mitt strå till stacken imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *