26 september 2008

En hektisk vecka

Breeze... nästa onsdag...Det har varit en ganska hektiskt vecka... Rent försäljningsmässigt tror jag faktiskt att jag slått rekord för en och samma vecka, inte illa när huvuddelen av tiden spenderats antingen på nätverksträffar som via IAMCP på tisdagen (jag kan förresten redan förhandstipsa om att Daniel Akenine från Microsoft kommer ner till Göteborg och snacka om S+S och cloud computing den 22 oktober, men mer info om det nästa vecka), ALM/MSDN Live med Microsoft på onsdagen där jag var med hela dagen och var rejält trött i benen efteråt :)

Torsdagen hade jag en liten roadtrip till kunder i Boråsområdet (always trust a GPS... man skall kolla även motsatta sidan av vägen när GPS:en säger att man är framme :) och idag fredag hade jag faktiskt tagit "semester" för att pina mig med en heldag på Ullared... phu...

I helgen blir det kanske liiite lugnare, enda som är uppbokat är bowlingkalas på söndag... kanske det verkligen det blir en uppvilande helg, hoppas det...

Så sitter man nu här framför datorn, snart 24.00 på fredagen och varvar ner med lite skön musik i lurarna... Snart dags att nana in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *