2 september 2008

Microsoft (ex Partner) Summit 2008

På torsdag är det dags för årets svenska Microsoft (Partner) Summit och det verkar tyvärr som det är betydligt färre deltagare i år än tidigare. Vet inte om det beror på Microsofts innovativa grepp att bredda målgruppen till partners och kunder, men det är ändå många som jag personligen träffat på tidigare summits, som inte kommer att vara med i år...

Själv tar jag i alla fall tidiga X2000 upp till Stockholm och är uppe lagom till macka och registrering. Informator har som tidigare år ett litet bås där glada, kunskapstörstiga själar kan släcka sina behov (och nej, bardisken ligger någon annanstans :)

.NET-awards verkar i år vara invävt i själva summiten (och inte som tex. förra året middag etc) men vi får väl se. Själv håller jag en extra tumme för en av mina kunder från södra Sverige som är nominerade, alltid kul med folk man känner som vinner!

Att det blir en återvistelse på Långholmen får jag väl tacka vår reseservice för, men det gick ju bra senast så får väl hoppas jag blir utsläppt till en arbetsdag på vårt kontor i norr på fredagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *