12 oktober 2008

Buzzador - Colour Catcher - Testare

Det var ju ett tag sedan som jag fick en inbjudan till Buzzador för att vara med som testperson för diverse olika produkter som matchade min profil. Vet inte riktigt vad jag skrev som gjort att jag fått inbjudningar att testa på resor, kreditkort etc, men nu i förra veckan fick jag i alla fall något som lyser upp mina lördagsmorgnar...
Ett paket kom från Colour Catcher som är en av de där "ren tvätt produkterna" som man ser på TV i reklampauser och spyr över dåligt dubbade Tyska reklamfilmer ni vet... Lagom skeptiskt tänkte jag att det är ju gratis och inte direkt någon risk att kvadda hela tvätten så värt att testa i alla fall... Vet inte om det är inbillning eller faktiskt resultat, men både jag (och släkt och vänner som också fått testa) tycker faktiskt färgerna i kläderna kommer fram bättre och till och med gamla barnkläder har fått tillbaks lite av sin nya lyster.

Produkten rekommenderas klart och på Colour Catchers hemsida finns även gratisprover, så passa på att skicka efter och se om ni får samma trevliga resultat som vi fick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *