30 april 2009

Efterlyses: ANDROIDutvecklare

Fick ett mail från en dam som läst ett av mina blogginlägg och nu håller på med ett arbete för en högskola i Sverige i samarbete med ett universitet i Storbrittanien där hon nu behövde lite hjälp att hitta duktiga Androidutvecklare som vill dela med sig av sina erfarenheter;
Hej Tobias!
Jag läste
en intressant artikel som du skrev på Informatorbloggen 12 mars angående en kurs inom Android och tänkte att du kanske kan hjälpa mig!
Jag jobbar på uppdrag av Luleå tekniska högskola och University of Manchester, UK. De har tillsammans precis påbörjat en undersökning om utvecklares upplevelser av Android. Min uppgift är att hitta Androidutvecklare som vill dela med sig av sina erfarenheter, men även publicera sina applikationer. Intervjupersonerna ska ha skapat och även publicerat (el. ska publicera) sina applikation(er) på Android Market.
Undersökningen inkluderar en face-to-faceintervju och två onlinemöten. Deltagarna deltar dock endast i en av intervjuerna och kan själva välja vilken de vill delta i. Face-to-face intervjun äger rum under vecka 20 i Stockholm. Deltagarna får ett presentkort och självklart betalar vi eventuella resekostnader. Onlineaktiviteterna äger rum samma veckan och deltagarna belönas givetvis även då med ett presentkort!

Om du eller någon du känner passar in på beskrivningen och vill medverka i någon av dessa intervjuer, kontakta mig på: ts(snabela)informator.se så lovar jag att vidarbefodra infon direkt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *