22 april 2009

Videopresentation via Outlook på Webben

Fick ett litet personligt riktat reklammail nu på lunchen som faktiskt lockade mig att kika in på sajten ifråga för att se om det fanns lite mer info...

Hej Tobias, Nu kan du enkelt skapa videopresentationer med PowerPoint direkt vid din egen dator och lägga in dessa i din egen blogg eller på en webbsida. På http://blog.yra.se/ kan du se en kort videopresentation av en uppdatering vårt verktyg Streamfactory som tack vare Silverlight gör att du kan skapa videopresentationer direkt vid din egen. Ett perfekt verktyg för alla chefer och informatörer som har en egen blogg t.ex.

Nu fick jag då på egen hand leta mig in på företagets huvudsida och efter ett tag hittade jag fler detaljer, med länkar till kunder som kör detta. Tyvärr kunde jag inte hitta någon demo, vilket antagligen hade gjort att jag själv laddat ner, testat på och kanske även köpt in programmet om jag gillat det...

Någon annan bloggare/informatör som känner till detta sedan innan!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *