12 maj 2009

Personligt varumärkte - Feedback

Häromdagen gjorde jag lite egna reflektioner över det personliga varumärket och igår fick jag en trevlig överraskning i inboxen från Per Frykman, som tillsammans med Karin Sandin är författare till originalupplägget som publicerades i CIO Sweden.

Jättekul med positiv feedback och jag känner så väl igen mig i de texter som Per och Karin skriver på sin blogg (som jag varmt rekommenderar ett besök till). Se gärna också presentation "Ditt varumärke och professionella rykte avgör din framgång!" via SlideShare på LinkedIn...

Igen, tack för mailet Per och tack för alla tips som du och Karin delar med er av!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *