9 juli 2009

WPC09 måndag 13 juli

Om ni tycker jag tjötar mycket om vad vi skall hitta på så är det sant... men jag använder också bloggen som en lättillgänglig anteckningsbok som jag alltid hittar snabbt vart jag än är :)

Måndagen på WPC09 är fullspäckad med Keynotes från höger till vänster. Min dag börjar 07.00 med ett IAMCP Chapter Presidents Meeting (då Valle inte är med i år får jag vara "acting" för Sveriges del).

Förhoppningsvis bjuder dom på frukost också, för sen kör det igång ordentligt med Vision Keynote (Stephen Elop, Bill Veghte & Allison Watson) fram till 11.00 och innan lunch hinner vi klämma in en timme Windows 7, blir riktigt intressant att se om det är här RTM på Win7 kommer...

Blandat med partnerträffar 1-1 har vi sedan lite breakoutsessions och jag tror inte vi hinner tillbaks till hotellet då vi först skall kila över till A. AXtension™ reception på Inn & Suites och sedan iväg till B. Twitterträff på Lucy's Retired Surfers Bar & Restaurant.... (finns plats kvar på bägge träffar om ni är i New Orleans). Tyvärr ligger ju C. hotellet som "på väg hem", men det tror jag vi kan överleva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *