9 augusti 2009

Veckans boktips - White line fever

Ok, lite halvkulturellt såhär mot sensommaren... Svågern glömde boken "White line fever" (Motörheadsångaren Lemmy Kilmisters självbiografi) och fast jag inte är världens största Motörhead-fan så är ju snubben legendarisk så jag plöjde igenom den igårkväll...

Det är verkligen helt otroligt hur mycket Lemmy hunnit med och stycken om andra band (som när John Lennon klippte till en snubbe på en krogspelning) är helt enkelt sådant ni inte läst tidigare om dessa band :)

Har ni några timmar över, vill ha med en lättläst bok till stranden etc så rekommenderar jag varmt denna biografi (och jag tror dessutom jag skall hitta lite fler... har av någon anledning inte läst "The Dirt" än etc så det blir nog en spännande bokhöst!). Lämnar er med en av mina personliga Motörheadfavoriter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *