25 september 2009

Windows7bloggen

Såg igår att tre olika Windows7bloggar lagt till mig på Twitter och självklart var man tvungen att kolla vidare vad detta egentligen rör sig om... Windows7 är ju extremt hett just nu, vilket vi inte minst märkt på intresset för alla våra kurser på området...

Det visade sig att Microsoft delat upp områdena i användare, tekniker (jag gillar inte definitionen "professionella användare" då det knappast finns "oprofessionella användare" eller!?) och utvecklare. Det finns en hel del roliga och intressanta tips på samtliga tre så för alla er som är nyfikna på Windows7 kan jag varmt rekommendera ett besök på bloggen ovan!

Det enda jag saknar är egentligen vilka personer som de facto ligger bakom inläggen... Jag kan gissa i vissa fall, men i andra fall blir det mer hmm... undrar vem det är som skrivit det här :)

1 kommentar:

  1. Det sista har jag också tänkt på. Microsoft, kanske ni kan presentera den som arbetar med bloggen i ett inlägg?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *