24 februari 2015

This is who I am - DISC test

Så har jag då gjort ännu ett personlighetstest, denna gång välkända DISC (som förberedande för min Chef- och ledarskapskurs som kör igång i mars). Jag har för mig att jag gjort detta tidigare och oavsett så är det nog ganska självklart för de flesta omkring mig att det är såhär jag är och kanske också därför jag får mycket gjort!

För dryga året sedan så genomförde jag ett liknande test och även året innan så kunde jag konstatera att redan mitt horoskop pekade mot dessa egenskaper. Mest spännande tycker jag det är att läsa om hur personligheter som jag på bästa sätt kan interagera med andra personligheter. Spännande läsning!
tja, inte mycket att säga... this is who I am...

1 kommentar:

  1. Kul att höra att DISC testet stämde bra överens med din egen uppfattning. Detta är någonting som vi ofta får höra från deltagare som gör en DISC-analys
    Pär Svensson, certifierad DISC

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *