19 juni 2017

Sommartid = Konferenstid

A mindset for results & Promote Network Summit 2016
Imorgon bär det av till EdTechX i London för andra året på raken! EdTech är en konferens som lyfter fram den allra senaste tekniken inom utbildning och en konferens jag sett fram emot länge! Det skall bli riktigt spännande att rapportera vad vi hittar för kul där som vi förhoppningsvis kan ta med oss i vår egen verksamhet framåt!

Två konferenser som jag däremot inte kommer att delta på i år är dels den härliga A Mindset for Results/Promote Network Summit som jag varit med på de senaste två åren. Jag vet att jag säkert kommer sakna alla härliga partners och kunder jag stött på och arbetat med, men i år har frugan råkat planera in en familjeresa till Barcelona samma vecka så det var lite svårt att säga nej :)

En annan konferens som jag faktiskt deltagit på de senaste 10 åren är Microsoft Inspire, eller Worldwide Partner Conference som den hette tidigare. I år kommer den konferensen återigen att besöka Washington D.C som jag varit i två gånger redan och med tanke på vårt numera än tätare samarbete med vännerna i Finland så kändes det självklart att istället skicka en representant från Tieturi till konferensen. Det kommer självklart vara mycket nytt och roligt som presenteras i D.C och naturligtvis kommer min kollega Anna att både blogga och berätta allt som hänt när vi ses i höst igen!

Microsoft Worldwide Partner Conference 2016 - gissa vart :)
Men annars, för min del så kommer det bli en lång, skön och väldigt avslappnande semester långt bort ifrån mail och annat jobbinfluerat. Ibland behöver man ladda batterierna och såhär efter en lång tuff vår så känns det än mer angeläget att kunna komma tillbaka i höst med full energi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *