19 april 2024

Nytt styrelseuppdrag i Microsoftpartnerföreningen IAMCP

Tobias Strandh - ny styrelsemedlem i IAMCP

Igår var jag på plats i Stockholm för årsmöte med Microsoftpartnerföreningen IAMCP. En stor anledning att jag var med fysiskt i år var att jag nominerats till en plats i styrelsen och igår röstade även årsmötet in mig som del i styrelsen, hedervärt! 

Nu har jag ju varit med i föreningen i många år och även tidigare suttit i styrelsen mellan 2006-2009 och de allra flesta deltagare på mötet var ju även personer jag känt i flera år, så allt känns väldigt tryggt :) Tanken är att jag kommer bli ny huvudansvarig i västra delen och det är ju verkligen något jag både tycker är kul och ofta får höra att jag är väldigt bra på. 

Mitt andra styrelseuppdrag i Swedsoft har pågått i lite över två år och på nästa veckas årsmöte så tackar jag för mig. Tyvärr har det varit lite svårt att driva föreningen framåt som mina tankar varit och jag är helt övertygad om att kollegorna som är kvar och de nya som valberedningen hittat kommer att göra ett riktigt bra jobb och jag kommer oavsett vara med och hjälpa till kring vår stora konferens #STEW som kommer genomföras på Volvo nu i november! 

Men, med det sagt... nu siktar vi på att fylla upp IAMCP-lunchen på Angelini nu på tisdag den 23/11! Har du inte redan anmält dig på IAMCP-sidan så är det hög tid och är du nyfiken men inte medlem så messar du mig så tar jag med dig som gäst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *