19 mars 2008

Taxivarnare sökes... har ni en extra!?

Fickparkering i GbgSå är snart den korta arbetsveckan över och tyvärr har SMHI "lovat" än mer snö till påskhelgen... (jo, PÅSK-helgen...) då familjen skall bila upp till vännerna längre upp i landet...

Apropå bila så var jag och Mr B ute på kundbesök efter lunch och självklart skulle jag försöka fickparkera in mig på ett utrymme som knappt var längre än bilen... Höll på som bäst och hade måttat ut allt då det plötsligt tutar till... jodå, då har en taxisnubbe kört upp i "#¤"#¤ på min bil och tycker att han skall tala om att han är där... Mr B fäller då kommentaren "på min nästa bil ska jag ha en taxivarnare" (även känd som backvarnare)... klockrent :)-

På väg hem sen började flingorna falla... någon som har frekvensen till "Absolut Christmas Radio"!? Jag börjar komma i julstämning....

1 kommentar:

  1. Tja mannen!
    Sett mina mail eller?:-) Du sitter ju inte vid datorn idag..va gööör du då egentligen?:-)
    Ha det!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *