31 maj 2024

trögt med bloggandet

 

Fredrik Paring, Tobias Strandh, John-Anders Pettersson back in the days

Det har varit riktigt dåligt med bloggandet på senare tid... En del för att det varit mycket på jobbet, men också för att det tyvärr är allt färre som överhuvudtaget "orkar" läsa bloggar nu förtiden tyvärr... Men, ibland får man offra sig och jag använder ju också denna bloggen lite för att skriva av mig och komma ihåg saker som hänt och uppmärksamma saker som är på gång. 

Nu till exempel blev det klart att gamla kollegan sen 20 år tillbaka kommer över till mig på Republify i höst. En gång i tiden stod vi inför en liknande utmaning att få Göteborgskontoret att växa och det lyckades vi ju med rejält samtidigt som vi hade jäkligt kul tillsammans. Det ska bli så härligt att ha en kollega att brainstorma med och hitta på roliga saker ihop med, ser verkligen fram emot en spännande höst!


Igår hade vi förresten stor sommarfest när vi firade att företagsgruppen bytt namn till UPER GROUP och att vi dessutom har en extra våning i Lagerhuset. Riktig bra uppslutning och en skön blandning av kollegor, partners och kunder. Själv fick jag vara värd och lotsa runt besökarna i våra lokaler, men när jag drog vid 21-tiden var det ett bra gäng kvar som höll igång till småtimmarna :)

Nu ska jag försöka bättra mig och skriva ett inlägg lite oftare än på sistone, vi hörs framåt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *