27 december 2009

Bloggrenovering inför 2010

Som så många andra passar jag på nu i juldagarna att uppdatera lite layout och innehåll för att mer fungera som jag vill att en webbsida skall se ut. Läsbarhet, innehåll och layout är en viktig del för att ett besök skall bli mer än ett enstaka nedslag och jag hoppas att ni besökare slänger till mig lite mer feedback så lovar jag försöka få med även det när jag är i fixartagen!

Nu är det ju inte bara layout etc som behöver putsas till så därför har jag även plockat med lite olika gadgets i högermenyn, sett till att uppdatera mina olika bomärken ute på diverse bloggsajter med mera och ett ställe jag nyligen ramlat över är en ny snilleblixt av blogestradören Ted Valentin där det visar sig att min blog tillhör den 1/4 mest inflytelserika delen av alla Svenska bloggar, lite kul statistik :)

Jag har lagt till widgets från Knuff.se, Twingly.com och återaktiverat Blogg listad på Bloggtoppen.se så får se om detta bumpar upp visningsgraden något...

Som del i detta renoveringsarbete behöver jag även hjälp från er som gillar inläggen och har en egen sajt/blog. Om ni kan lägga en länk hit http://aljapaco.blogspot.com/ så kommer detta uppmärksammas av sökmotorer och bloggsamlingssajter och ranka bloggen högre. Om ni vill så returnerar jag gärna tjänsten och lägger till en länk till er sajt/blogg under "intressant" i högermenyn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *