26 december 2007

Dags för en smalare, fittare mig...

veckans träning för Tobias

hemma hos svägerskan på juldagenSådärja... efter att frugan gått igenom lite gamla foton från tiden jag tränade Thai-Boxning och konstaterat att "jag kan ju inte ha dessa foton i plånboken för folk skulle inte känna igen dig nu" så har jag lovat mig själv att verkligen utnyttja det där träningskortet och låta bli att ta dubbla portioner bara för att det är gott...

Till att börja med skall jag testa varenda grupp-pass på gymmet för att se vad som passar just mig bäst. Ett varje dag nu tills jobbet börjar (och lite styrketräning också) så kanske man motverkar all god julmat som samlats i kylskåpet *suck*

Passar även på att odla helskägg under julen så får vi se vart det leder (är det månne en begynnande 40-årskris några år i förtid!? :)

Ok... inte tid att sitta här mer, snart börjar första passet...

4 kommentarer:

  1. vi ses på gymmet :/

    SvaraRadera
  2. samma löften som jag gav till regeringen hemma. tänk va enkelspåriga vi gubbar e egentligen

    SvaraRadera
  3. ok, tror att "vi gubbar" egentligen är ganska enkla att komma underfund med :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *