18 augusti 2021

Hösten - en nystart

 

Tobias Strandh, kompetenshöjning sen 2004
Denna vecka är det många som är åter från semester och jag märker att flera av mina kontakter kommer tillbaka till en helt ny tjänst, ofta faktiskt hos någon annan av mind kunder :)

Jag tror att många fått mycket tid på sig att fundera över sin framtid under pandemin och i frånvaro av kollegor på plats har det såklart blivit en hel del tid över till funderingar.

Samtidigt märker många bolag att vi så smått börjar komma tillbaka till lite mer normalläge och då är det även dags att leta nya kompetenta medarbetare.

Kombinerat har jag bara senaste veckan varit i kontakt med runt 10 personer som gått från att vara min kompetenskontakt hos en kund till att bli detsamma hos en annan kund (ok, Göteborg är inte superstort och IT-området är än mindre :)

Oavsett så blir det spännande att se vad framtiden har för sig och oavsett vart vi alla är så lovar jag att ställa upp och stötta i kompetenshöjningsprocessen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *