24 april 2022

Vi börjar träffas mer och mer igen

Tobias Strandh, pendeltåg, nätverksträff etc

Nu börjar den där sköna värmen komma till oss och här på västkusten har det varit en 18-20 grader per dag hela veckan, inte helt fel :)

En annan detalj som är riktigt trevlig är att events börjar genomföras på plats igen och själv har jag varit med både på nätverkslunch i Alingsås med fokus "framtidens kompetens" såväl som en frukostföreläsning på Grand Opera i Göteborg där ämnet var att lyckas med sociala medier, superintressant!

En mindre rolig detalj är att jag i fredags testade på igen att ta mig till Göteborg med buss och tåg vilket dels blev en väldigt tidig morgon (bussen gick 06.15 hemifrån) för att kunna tajma en föreläsning som startade 07.45. Det var väl ok, men när jag väl skulle hem sen på eftermiddagen blev det först en liten försening för att datorn på tåget inte riktigt ville vara med och till sist tvärstopp och uppehåll sådär 45 minuter 2 hållplatser från Alingsås innan en ersättningsbuss till sist fullpackad lämnade stationen för att ta oss den sista biten hem. Gamla minnen kom tillbaka där det mer var regel än undantag att bli stående någonstans och hur väl jag än vill, så hade jag med bilen varit hemma på mindre än halva tiden...

Men, men... en skön helg i solens tecken, Bayern Munchen tar sin 10 ligatitel på raken och senare idag ska mitt kära BK Häcken spöa Helsingborgs IF... kan det bli bättre liksom!? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *