25 oktober 2023

Personlighetstest, från chef till direktör

 

Så har jag då gjort ett personlighetstest igen... det är kul och denna gången för att vi på Cilbuper Group ska få lite mer förståelse för våra olika personligheter.

Jag har ju gjort detta test tidigare och det brukar variera lite... denna gång har jag gått från "chef" till "direktör" och jag tror det beror lite på personliga värderingar som kan förändras genom åren och nu har jag tydligen gått till att mer hantera administration och hålla på riktlinjer...

"Direktören är den perfekta bilden av den exemplariska medborgaren; de hjälper sina grannar, upprätthåller lagen och försöker se till att alla deltar i de samhällen och organisationer som de håller så kära."

Det ska bli spännande att se vad resten av gruppen hamnar på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *