16 april 2008

Ja må jag leva...

Ett sjukt födelsedagsbarnSå har man då födelsedag och får väl åtminstone hoppas att jag kan äta något gott lite senare idag *suck* Får väl erkänna att jag haft piggare dagar, men egentligen väldigt mysigt att bli morgongrattad av hela familjen fast det är mitt i veckan :)

Stort tack förresten till er som grattat via mail, sms, facebook och inte minst Stockholmsgänget som ringde in över högtalartelefon med födelsedagssång, ni e för goa ;)

Själv är jag bara som vanligt inne och kollar jobbmail, men tillbaks till sängen ändå för magen vill inte riktigt att jag sitter upp och då har man inte mycket att säga till om...

Men, men... ett år äldre... har man ju klarat av förr! Tydligen är det dessutom så att den 16 april är den absolut vanligaste födelsedagen i Alingsås, så inget speciellt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *