30 oktober 2008

Morgonstund har svett i mun...

Det verkar ha blivit en liten trend att spinna vidare på andra bloggares inlägg, så såg just Elisabeth Stjernstofts inlägg om att träna på lunchen...

Mycket bra initiativ och jag hade personligen gärna gjort det om jag haft någorlunda nära till mitt gym...Däremot kan jag varmt rekommendera att stiga upp lite tidigare för att komma iväg och köra en timmes träning innan arbetet...

Har försökt göra det till en trevlig vana att komma iväg en 2 gånger per vecka och även om det tar emot innan, så får man en sådan fantastisk start på morgonen att resten av dagen är som att vandra på en skön strand i något varmt land :)
.... och om någon undrar så är det min underbara hustru som tar hand om
barnen på morgonen hemma... dels arbetar hon i vår hemstad och dels har hon
betydligt trevligare morgonhumör än undertecknad... själv ser jag till att få
min kvalitetstid med barnen på eftermiddagar och kvällar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *