22 mars 2019

Focus on Performance 2019


Då är det äntligen dags, idag släpps biljetterna till årets svenska event för dig som jobbar med HR och Learning & Development, Focus on Performance 2019! Upplev de senaste trenderna inom digitalisering, onboarding och effektiva kompetenshöjningsprogram!

För mig personligen som deltagit på konferensen de senaste åren som deltagare, flerfaldig prisvinnare för bästa utbildningsprogram och åskådare så blir det i år en extra nivå av spänning när jag själv blivit inbjuden som en av årets talare! Verkligen en ära och stolthet att på detta sätt få möjlighet att dela med mig av mina egna erfarenheter, tips och tricks kring att stötta andras kompetensresa!

Att få dela scen med talare som Dr Robert Brinkerhoff som inspirerat mig själv att skapa effektiv utbildningsdesign, Daniela Schröter från Western Michigan University som forskat och undervisar inom utvärderingsteori med inriktning på verklig social och organisatorisk förändring, Anne Apking från High Impact Learning Solutions LLC (som faktiskt höll min favoritsession förra året) och många fler områdesexperter är extremt hedrande!

Under åren jag själv deltagit har jag träffat, umgåtts och inspirerats av både organisatörer och talare, men framförallt har jag uppskattat möjligheten att diskutera med deltagare från såväl stora bolag som Ericsson, Getinge, Scania till HR och L&D-experter i mindre bolag från alla världens hörn.

Till alla er bekanta som arbetar med personal och medarbetarutveckling på något sätt har jag bara en sak att säga, boka biljetter nu direkt till årets konferens på Münchenbryggeriet den 26-27 juni!

Flashback till 2016 med arrangörer, talare och deltagare #PNS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *