12 juli 2020

Bok nr2 är här! - Smidiga ledare och andra agila myter

Dryga året efter första boken Agilt ledarskap i en digital värld är då uppföljaren Smidiga ledare och andra agila myter klar! jag valde denna gång att byta publicist och du hittar boken bland annat hos AdLibris, AkademibokhandelnBokus, Cdon, Publit

Denna bok är en naturlig uppföljare till min första, egentligen delar och fördjupningar som håller sig till områdena agil transformation, modernt ledarskap, digitalisering och självklart kontinuerlig kompetenshöjning! Jag hoppas att du som köper boken får med dig ett och annat att ha nytta av i din egen arbetsvardag och naturligtvis kommer du även hitta detaljer du absolut inte vill arbeta med, det är bara naturligt!

Egentligen hade jag tänkt att nästa projekt skulle bli mer skönliterärt, jag har alltid drömt om att skriva en egen fantasynovell á la Tolkien, Eddings och Pratchett. Men... nu är det såpass många internationella kontakter som frågat om jag funderat på en engelsk version så det blir nästa projekt! Jag kommer slå ihop bägge böckerna och det lär väl ta lite tid att översätta, men jag har ändå blivit erbjuden hjälp med korrläsande så någon gång våren 2021 borde jag nog kunna vara klar, vi får se 😉

Jag hoppas att du som är intresserad passar på att köpa ett eget ex nu såhär i sommartid och har du inte redan köpt första boken passar jag på med ett erbjudande! Beställ bägge böckerna samtidigt så får du dem signerade och till ett specialpris om 300 kr totalt inklusive porto!

Vi hörs och ses!! //Tobias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *