29 november 2021

Innovationsluncher

Martin Welén och Tobias Strandh utanför restaurang Stures i Alingsås
 
Att överhuvudtaget träffas "irl" nuförtiden känns nästan som mer undantag än regel. Under pandemin har väldigt många av oss nästan uteslutande haft möten via Teams eller liknande och även om det såklart är trevligt att ens ha bild på varandra är det såklart svårslaget att träffas i verkligen livet...

I fredags lunchade jag med en av våra teknik-gurus Martin Welén från ATEA som precis dagen innan påbörjat en kurs på plats hos en av mina kunder och idag måndag startar en distanskurs för en annan. Att bara kunna sitta ner och prata om allt som gått bra och få höra det där lilla extra som gjort kursdeltagarna nöjda är kanske precis sådant som missas när vi inte har samma möjligheter som pre-Covid!?

Jag får också erkänna att jag saknar den där produkt- och tjänsteutvecklande rollen jag hade tidigare och såhär när vi närmar oss slutet av året börjar jag så smått fundera på hur 2022 kommer att se ut.  Nu är det snart dags att koppla ner över julhelgerna och vi får väl se vad som händer i januari, eller hur :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *