20 november 2021

Bokmässa Alingsås, 20 november 2021

Tobias Strandh på bokmässa Alingsås 20 november 2021
Idag var det dags igen för bokmässa på Alingsås Kulturcentrum och det var verkligen riktigt trevligt att komma ut och träffa läsare igen!

Tyvärr verkar marknadsföringen inte varit superhög, men mellan kl. 11.00 - 15.00 var jag och andra lokala författare på plats i Alingsås Kulturhus och det var riktigt roligt att kunna signera böcker igen och diskutera agila metoder!

12.30 gjorde jag en föreläsning med titeln ”Agilt ledarskap, förtroende-baserat ledarskap, en tradition som redan de gamla vikingarna visade vägen med” och just kopplingen mellan gamla nordiska ledarskapstraditioner och dagens agila metoder är något jag själv fascineras av rejält!

Nu är det snart jul och jag måste ju bara passa på att tipsa om en julklapp till chefen, någon av mina böcker blir ju perfekt helgläsning och vem vet, kanske det kan leda till mer förtroendebaserat ledarskap och förbättrad arbetsmiljö inför 2022!? :)

Du hittar mer detaljer och kan beställa här på bloggen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *