14 juni 2022

Leave a trail

gå din egen väg...

Nu har Republify varit igång lite över tre månader och som alltid tar det sin lilla tid att komma in som ny aktör, men vi har kämpat väl! 

Snart är det sommar och väldigt många som börjar fundera framförallt på vad som ska hända under semestern och allt färre som har ork kvar att att lägga energi på jobbet. För min del ligger fokus på att bygga upp planeringen inför hösten och kan vi åtminstone få in ett höstmöte i kalendern så är jag mer än nöjd. Det känns verkligen som att släppet efter pandemin gjort att många av oss sprungit lite extra nu i vår och jag erkänner att det faktiskt ska bli riktigt skönt att kunna slappna av och umgås med familjen.

Det vi byggt upp i vår har tagit tid och jag är väldigt nöjd med det arbetet, vårt produkt/utbildningsutbud och framförallt alla härliga partners som hört av sig och vill fortsätta arbeta tillsammans! Jag kan med säkerhet säga att Republify har utbildningar som kan stötta de flesta behoven för arbetsgivare! I höst ligger flera program planerade och min egen känsla är att de insatser som inte genomförts under våren 2022 kommer att landa i höst! Vi får se vad nästa steg i företagsbygget blir :)

Nu börjar nedvarvningen inför sommaren...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *