4 juli 2022

Sommar, sol och grupphäng i Göteborgs skärgård

Sommaravslutning för Republify med Cilbuper, Agoshi och PageSplit

I fredags var det dags för en skön sommaravslutning för Republify med gänget från Cilbuper, Agoshi och Page-Split Solutions! En strålande varm sommardag förbyttes mot moln på himlen ju närmre vi kom Vinga, men det spelar ju mindre roll när man kan vara tillsammans i ett gött gäng :)

Nu är det dags för många att ta en välförtjänt sommarledighet och det har ju varit rejält tryck i vår efter att pandemirestriktionerna släppts och det har ju märkts både hos oss och inte minst hos våra kunder! Jag kan nog ganska säkert konstatera att det är många som behöver lite extra ledighet, sol och värme för att ladda batterierna inför hösten!

Själv fick jag i veckan den fantastiska nyheten att jag ska bli morfar för första gången (framåt januari) och det är väl ett tecken på att man nått en aktningsvärd ålder själv kan jag tänka mig. Någon dag senare fick jag nyhet av en annan dotter att hon och hennes kille har förlovat sig och det märks ju att barnen börjar bli riktigt stora nu. Det dröjer väl inte länge förrän vi bara har 15-åringen kvar här hemma och det kommer bli en annorlunda omställning får jag väl säga...

Denna veckan är jag själv kvar vid datorn även om jag beslutat mig att köra på hemifrån. Ett fantastiskt beslut märkte jag i morse när hantverkarna knackade på vid 07 för att komma igång med att byta ut alla fönster på nedervåningen, något jag helt hade förträngt :)

Det blir ingen långväga semesterresa i år för oss, åtminstone inte över sommaren. Däremot har vi siktat in oss på en del resmål inom Sverige och om sommarvädret blir lika bra som försommarens så lär vi inte sakna badmöjligheter och skön avslappning.

Om vi inte hörs innan så passar jag på att önska en riktigt skön semester och på återseende i höst!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *