28 oktober 2022

Lindholmen Software Development Day 2022

Tobias Strandh, Republify och Swedsoft på Lindholmen Software Development Day 2022

Igår var det fullpackat på Hisingen när Lindholmen Software Development Day körde igång. Själv representerade jag Swedsoft och det var rejält intresse för vår medlemsorganisation från både besökare och övriga utställare (där många redan är medlemmar).

Senast jag var med på LSDD så var det betydligt mindre lokaler och färre besökare, men i år hade ytan nog fördubblats och runt 650 personer deltog i minglet och på de olika sessionsspåren. För mig var det framförallt riktigt roligt att träffa så många nya och gamla bekanta i vimlet och lite extra såklart när BK Häcken-klistermärkena uppmärksammades och diskussionen mer gled över mot fotboll än teknik :)

En dag är ganska lagom känner jag och framåt eftermiddagen blev det färre besökare och också en känsla att redan hunnit med att prata med de som var mest intresserade. Nästa event är vårt eget STEW i Stockholm den 15/11 och med tanke på att det också är ett betalevent för våra medlemmar lär det inte bli lika många där. Men har du själv möjlighet att delta rekommenderar jag varmt att du anmäler dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *