18 december 2022

Julfirande med jobbet 2022

 
Julbord och firande med jobbet... det var väl fokus i förra veckan för fler än mig kan jag tänka mig... Utan att lägga värderingar så är det lätt att se att fler än vi samlat ihop sig för att komma ut någonstans, äta gott och umgås med goda vänner från kontoret.

För mig och oss i Cilbuper Group så blev det lite förjulfest på kontoret och sen iväg till Beerbliotek för rundtur i bryggeriet och ett äkta västkustkt julbord med mycket mat ifrån havet och alla de klassiska rätterna därtill. Själv hade jag dubblat upp med att dagen innan även träffa en gammal arbetskompis och avsluta kvällen i Rivertons skybar med fantastisk utsikt över Sveriges vackraste ö :)

Hur firade du själv med jobbet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *