7 mars 2023

Tillökning på Republify

 
Igår började en ny kollega på Republify, en ung herre vid namn Oscar som har fokus på försäljning och affärsutveckling!

Ni som känner mig förstår att kalendern är fylld till bredden med onboarding-aktiviteter och jag var ganska nöjd med mig själv igår efter att (till sist) fått igång både ny dator och jobbmobil, nästan helt utan hjälp :) Det är ju mycket nytt oavsett vart man börjar och lite synd var det förstås att vi redan dag två var tvungna att köra på distans tack vare snöstormen som dragit in över västsverige... 

Men men, det mesta går att lösa när man arbetar agilt och efter lite Teams-möten känns det som vi ändå kommer att få till en hyfsad start. För dig som har möten inplanerade med mig framåt, ta fram en extra bulle för Oscar kommer att hänga med några gånger :)

Med fler som har fokus på utbildningsdelen känner jag att vi har en möjlighet att nå ut ännu bättre än innan och det kommer verkligen vara jättebra att få en bättre överblick på alla befintliga Cilbuper-kunder, även er som vi inte jobbat med på ett tag!

Imorgon hoppas jag kunna vara på kontoret igen, men det blev nån decimeter snö och x kvadratmeter att skotta på lunchen idag, så vi får väl se... I värsta fall får det väl bli en distansdag till imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *