Kunderna ställer högre krav än förut, och det räcker inte längre med att bara vara tekniskt kompetent. Det är dessutom dyrt och kostsamt att skaffa nyakunder – jämfört med att behålla och öka försäljningen på befi ntliga kunder.Kravet på merförsäljning kommer dessutom i allt större grad från kunderna själva.
En kund uppfattar en leverantör som är bra på merförsäljning som proaktiv, intresserad, professionell och nyfiken. På det sättet kan man säga att kunderna faktiskt kräver merförsäljning! Vi har tagit fram en fullmatad och intensiv kurs för tekniker med kundkontakt. Vi går igenom vad som krävs av en modern tekniker, samt hur de lyckas i den rollen.
Deltagarna på kursen kommer få praktiska och konkreta verktyg för hur de skall öka sin förmåga att identifi era och ta till vara på nya affärsmöjligheter.Vi behandlar också ämnet Vinnande kommunikation och hur du kan ökaförtroendet hos dina kunder.
Läs mer och anmäl dig på: iamcp.se/pages/events.aspx
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!