7 juni 2019

Studentfirande och långledighet


Nu börjar de där dagarna mitten 80-talet när jag själv gick ur skolan första gången kännas väldigt långt borta... I veckan firade vi studenten för yngsta dottern och bara där åldrades jag nog några år med all planering kring firande och festen i sig, länge sen vi hade så mycket folk över :)

Idag passade det perfekt med en ledig klämdag, för då var det dags att inhandla kostym med tillbehör till äldste sonen som går ut 9:an i nästa vecka. Resultatet blev ju väldigt stiligt, men det kostar att vara på topp :) Nu får vi se hur det blir till hösten med vidarestudier, men oavsett så är det faktiskt så att jag nu bara har ett barn kvar i grundskolan och den "lille" börjar i 6:an som egentligen blivit typ högstadiet nuförtiden, herregud vad tiden går...

Två år till så är det dags för 100-årsfirande när jag och frugan slår ihop våra födelsedagar... tidigare har vi lagt oss mitt i mellan, så kanske mars 2021 i någon lokal blir perfekt... vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *