17 juni 2019

När solen skiner glimrar Lindholmen


För mig som är uppväxt på Hisingen är det alltid lite extra trevligt att besöka kunders och partners på vår älskade ö. Lindholmen som jag kommer tillbringa lunch och eftermiddag på idag är en plats som när jag växte upp mest bestod av containers och avspärrade områden...

Idag är Lindholmen Göteborgs pulserande IT-hjärta och för varje gång jag kommer tillbaka så har något nytt bolag flyttat in eller något nytt hus på gång att byggas. Såhär när solen skiner och vattnet kluckar utanför kontorsbyggnaderna så känns det lite extra i Hisingshjärtat!!

(men den där Linbanan in till stan blev det visst inget med?)
#Hisingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *