Säljare och affärsutvecklare måste ha en stabil, bred men även ibland djup kunskap inom de områden teknikerna skall in och brottas med. Hur skall en slutkund annars kunna se och förstå vilka möjligheter som finns i nya system om inte någon direkt kan förklara eller kanske till och med dema hur deras behov kan sättas i jämförelse med en viss ny teknik.
Väldigt intressanta diskussioner och vi fick alla "hemläxa" till nästa möte och som jag och en kollega diskuterade efteråt, det här känner man verkligen att den insats vi gör faktiskt direkt går in och påverkar affärsresultat!
Har ju tidigare också skrivit om hur intressant konceptet med Blended Learning är och jag tror verkligen att Informator är på väg att ta steget från att "endast" vara en utbildningsleverantör till den fullständiga partnern att maximera affärsnyttan av våra kunders samlade kompetens!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!