Men, men... det finns alltid administrationsjobb att göra så nu sitter jag och går igenom gamla affärer bak i tiden som av någon anledning inte kommit vidare till klara utbildningscase. Hittade förresten den perfekta kursen för er som alltid känner att det är för mycket att göra, inte hinner med och blir stressade av att ta beslut (se nedan)!
M302 Personlig effektivitet (2 dagar)
Utbildningen vänder sig till dig som känner ett behov av att bli effektivare i ditt arbete och få mera gjort. Du som har mycket att göra - och kanske dåligt samvete, vill lära dig prioritera bättre, behöver behålla överblicken och detaljerna, känner dig dåligt förberedd inför arbetsdagen, drunknar i e-post, känner dig stressad, ständigt blir avbruten etc. Redan under utbildningen påbörjar du ett förändringsarbete mot en effektivare vardag. Första steget är att kartlägga och beskriva den arbetssituation du befinner dig i. Du får på det sättet en bild av vad du kan och bör förändra. Du motiverar dig själv genom att hitta fördelar med ett nytt arbetssätt t ex; slippa övertidsarbete, tid för fördjupning, kvalitetshöjning, må bättre etc. Den metod vi tillämpar kopplas till dina faktiska arbetsuppgifter och ev. problem.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!