25 december 2018

God Jul och Gott Nytt 2019!

familjen Strandh julen 2018 (minus de äldsta
barnen som kommer i mellandagarna :)
Så är då julafton avklarad och som en god vän sa, idag på juldagen är det liksom bara att gå och njuta av julpyntet och småäta på det göttiga som blev kvar efter gårdagen...

Tänkte passa på att tacka för ett riktigt härligt 2018 och se fram emot ett ännu bättre 2019! Jag ser att många vänner och affärsbekanta passar på att byta arbetsgivare såhär i mellandagarna och tänk vilka spännande utmaningar som väntar! Själv skulle jag inte säga nej till fler roliga uppdrag som gärna får innehålla mycket kring organisations- och medarbetarutveckling, gärna med en agil twist! Kan väl säga att det är min personliga önskepresent inför nästa år!

Hoppas du tar dig tid att varva ner rejält under ledigheten, det behövs alltid ny energi till batterierna för att få full effekt (med en x-box som går varm hemma vet jag vad jag pratar om när det gäller batterier :) Ta hand om dig så hörs och ses vi nästa år!

//Tobias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *