22 maj 2019

AWS Summit i Stockholm 2019

AWS Summit igen och precis som förra året imponerar verkligen denna satsning ifrån AWS, det märks att dom satsar rejält i Sverige! För mig är det första året jag är med och representerar AC Group och det känns verkligen att besökarna jag träffar känner till vad vi kan leverera och flera har redan varit på utbildning hos oss inom både AWS och annat.

Årets sessioner håller högsta klass, riktigt hög teknisk nivå och det brukar jag inte vara bortskämd med när det är sådana här lite bredare konferenser. Som vanligt (framförallt på Keynoten) är det mycket skryt om hur bäst den aktuella partnern är och hur många häftiga lösningar dom kan leverera, men det kan jag stå ut med när det levereras med sådan charm som denna gång.En lite extra spännade detalj är den kommande lokala satsningen med tex kontor i Göteborg :)


Nästan ännu roligare är bredden på utställande partners i den stora utställarytan. Jag stöter på flera potentiella nya utbildningspartners som vi kommer att diskutera vidare med framåt. När det gäller att bredda produktutbudet gäller det att hålla öronen öppna när kunderna efterfrågar vissa nya områden och framförallt att våga chansa. Ibland kanske det inte blir något framgångsrikt samarbete, men många andra gånger finns möjligheten att faktiskt kunna stötta våra kunder än bättre med mer bredd i portföljen.

Nu blir det tidig läggdags för imorgon är det dags att köra igång vår egen konferens, www.devsum.se #DevSum19


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *