22 maj 2022

Jag är en HPLJ-Champion!

High Performance Learning Journey Champion

Så var då ca 6 veckors utbildning genomförd och jag kan stolt titulera mig HPLJ Champion (High Performance Learning Journey).

Jag har arbetat HPLJ-inspirerat under flera år efter det samarbete jag ledde med vår tidigare partner Promote där vi tog fram flera uppskattade och prisvinnande utbildningsprogram. Det var några år sedan som jag första gången fick möjlighet att lyssna på föreläsning av Professor Robert Brinkerhoff och i samband med detta gå workshop ledd av densamme. Tyvärr har jag inte tidigare haft utrymme att själv delta på HPLJ-utbildningen, men tack var pådrivning av min gamle vän Jon Serrander så blev jag nu anmäld som deltagare.

Att fokusera på värde och faktisk nytta av ett utbildningsprogram kan tyckas självklart, men samtidigt är det fortfarande en resa både hos oss leverantörer, men även hos kunder att förstå att alternativet 2-3 dagar i följd kanske inte alltid är det som faktiskt ger den bästa effekten. Med denna utbildning i bagaget har jag själv nu också med mig än fler argument i diskussioner och jag hoppas verkligen kunna få med mig allt fler kunder i detsamma framåt!

Vill du själv prata kontinuerlig kompetensutveckling och högpresterande utbildningsresor så får du mer än gärna slå mig en signal eller skicka ett meddelande så tar vi det därifrån :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *