5 april 2019

Nu är boken här - agilt ledarskap i en digital värld


Så har jag då äntligen fått de tryckta examplaren av min egen bok "Agilt ledarskap i en digital värld" och det är en mäktig känsla att kunna bläddra i något som jag själv har skapat!

Efter år av författande och några månaders slit att få ihop det till en helhet kan jag då bocka av "skriva en egen bok" på bucketlistan (även om det känns som att det kommer mer!).
Nu går boken att beställa från nedan bokbutiker;  
Min förhoppning är att du som läser boken får mycket tips och idéer till din egen verksamhet och även om bara några av möjligheterna som jag beskriver kommer till användning så är det ändå ett viktigt steg när det gäller att komma ihåg att alla våra framgångar i grunden beror på hur vi arbetar och kommunicerar tillsammans!

Tack för mig och hör gärna av dig om du har funderingar kring något i boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *