10 september 2020

4 snabba tips för att bli en bättre säljare

Idag har jag varit iväg på den första fysiska affärslunchen sen i Q1 då jag blivit inbjuden att medverka och tala på nätverket #Säljboosten på Grand Hotel här i Alingsås. Självklart var det stort fokus på säkerhet med tanke på den rådande situationen, men samtidigt väldigt trevligt att faktiskt få möta andra rent fysiskt!

Att mötas är (åtminstone för min del) ett mänskligt behov och jag märker att även om jag det senaste halvåret haft många möten på distans, så är det så många smådelar som inte hänger med via datorn. Ett leende, en dialog om något helt annat än affärsfokus etc är betydligt lättare när du sitter i samma rum som den du möter.

Jag genomförde ju en presentation kring tips som från min synpunkt gör att en säljare når bättre resultat och lovade dela presentation så här nedan hittar du den! Du kan även ladda ner filen från Slideshare och får jättegärna använda den själv :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *