2 februari 2007

Effektiv Förhandling - dags för kurs!

Ibland känner man att man behöver lite inspiration för att driva försäljningen framåt och om man jobbar med att få kunder att förstå hur viktigt det är med kompetenshöjning anser jag att man måste leva som man lär.

Under tiden som jag arbetat här på Informator har jag plöjt igenom kurser inom projektledning, ledarskap, teamledning och presentationsteknik så denna gången kände jag att det var dags att se vad branschkollegorna kunde erbjuda...

Ämnet som kändes mest intressant var förhandlingsteknik. Något som jag läst en hel del om, men aldrig tagit en kurs i. Ville ha något med dels en riktigt bra föreläsare, det fick inte var flera dagar i sträck eftersom jag just nu har fruktansvärt mycket att göra och dessutom ville jag gärna ha något som då låg på eftermiddagar...

Ok, efter lite eftersökningar hittade jag följande kurs, som jag dessutom bokat in mig på...Döm själva om det är något som kanske även ni har behov av

Om ni bokar in er får ni gärna lägga ett inlägg i bloggen, skulle vara kul att se att man kan inspirera någon besökare!!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Verkar vara en bra kurs och han som håller i föredragen har ju en imponerande meritlista! Detta ska jag lägga fram till chefen så får vi se vad som händer!

    SvaraRadera
  2. Ledsen att säga detta, men tydligen är kursen endast öppen för medlemmar i "Tillväxt 2000" och så var det med det... kollar nu på kurser på www.mindset.se istället....

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *