17 februari 2007

Back to the future

Underbar klassbild från mitten 80-talet Tja, är man född på 70-talet och uppväxt på 80-talet behöver väl inte den titeln någon utförlig beskrivning direkt :) Vet inte hur jag ska få in denna post under "IT", men det spelar ingen roll för det är kul ändå!

Tobias undercover på skolfoto 1987Som jag tidigare skrivit fick jag en inbjudan till klassfest.com eftersom man kommit upp i "20 år sedan avslutning" (hemska tanke). Eftersom min lilla klass dessutom verkar omöjlig att få med om inte "någon" tar tag i hopsamlandet har jag dessutom anmält mig som kontaktperson och kommer göra som mission in life att få ihop så många som möjligt av det gamla gänget...

Just det... här kommer IT in i bilden. För några år sedan hade det varit i stort sett omöjligt (eller i alla fall ganska jobbigt) att hitta gamla klasskompisar. Men idag med hjälp av Google, Eniro etc etc har jag utan större ansträngning hittat åtminstone hälften av gänget. Tekniken går framåt... eller hur :)

2 kommentarer:

  1. snyyyyggt, antar att det är du som syns på bilden, lite smalare och mer hår så inte lätt att se :/

    SvaraRadera
  2. *haha* yup, thats me... tänk vad tiden går :) Hittade faktiskt en bild till från skolkatalogen också, seckna dumheter man hade för sig :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *