17 mars 2007

Extraknäck på helgen

Montessoriförskolan Asken i AlingsåsHar suttit i helgen och uppdaterat lite på webbsidan ovan, alltid kul att få "komma tillbaks" litegrann till något man ägnat rejält med tid åt förut... Okej, som om man inte hade nog med att jobba 120 % på det ordinarie arbetet så har jag ett gäng gamla trogna kunder som inte velat släppa taget sedan den gamla webbutvecklartiden och studentguiden.com är bland annat en sajt som jag haft äran att utveckla och ta hand om i några år (och antagligen har säkert några av er redan besökt denna sajten sen plugg-tiden!?)
Nu är det ju som så att denna layouten designade jag när allt skulle köras i max 800x600 upplösning och numera är det väl 1024x768 som ses som minsta möjliga upplösning (själv har jag lite olika högre upplösningar hemma och på jobbet)

Nu äntligen har jag fått igenom att få designa om sajten så det inte bara känns som en liten ruta i mitten av webbläsaren, skall bli kul att starta upp photoshop igen och se vad som kan hända därefter :) Jaja...bara en liten passus egentligen, men kul att inte helt släppa taget om något man tycker är så jäkla kul!

2 kommentarer:

  1. nämen e de du som gjort den sighten, var jag ofta inne på på KTH-tiden, bra jobb!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *