7 mars 2007

Java/.NET seminarium, IAMCP Pubkväll och mycket mer

Evening ladies and gentlemen!

Imorgon kommer jag inte hinna med att blogga så jag tänkte bara påminna om lite saker som händer då. På morgonen är det seminariedags, ett fullbokat Java VS .NET seminarium kommer jag stå och ta emot Er som kommer och för Er som inte fick plats, maila mig så du inte riskerar att missa nästa omgång. Kölistan börjar fyllas på!

Efter detta är dagen fylld med möten både med kunder och internt, för att sedan följas upp av en trevlig Pubkväll på det nya hotellet alldeles vid centralstationen. Har du inte anmält dig finns det fortfarande chans att vara med, läs mer på denna länken.

Hoppas vi ses under dagen och läser du bloggen får du gärna säga hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *