22 mars 2007

Longhorn Tour... bladet från munnen...

Den 17/4 kör Informator en tvåtimmarsdragning här i Götet med två av Sveriges bästa och mest erfarna (i verkliga projekt) tekniker Jörgen Strandberg och Per Frejvall. Är ni som mig allergiska mot att vara borta nästan en hel dag från jobbet så kanske vår kortare introduktion till Longhorn Server är ett riktigt bra alternativ!

Dagen innan (16/4, min födelsedag faktiskt :) kör vi på Informator seminarie om Windows Longhorn Server (208) fast då i Stockholm... Den 24/4 kanske vårt seminarium som gräver in på djupet i nya Active directory kan vara intressant!

Om du vill ha tid att ta till dig intryck utan att blanda ihop hela kitet, fundera och fokusera först och främst på produkten, höra om ett specifikt ämne i taget och inte vara borta hela dagen från jobbet så tror jag definitivt du kommer att gilla vår Windows Server 2008 - Roadshow hos Informator...

2 kommentarer:

  1. Ok "anonym"... antar att du inte är medveten om det, men om jag kollar på exakt när ditt inlägg gjordes och jämför med IP så ser jag åtminstone vilken organisation du tillhör. Å andra sidan, jomenvisst... det är lätt att vara kaxig när man vet att det man levererar är riktigt bra!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *