8 juli 2007

What happens in Denver...

så var man då på plats i Denver och naturligtvis glömde jag adaptern hemma så hoppas att jag har tur och får en av hotellets (snubben som svarade när jag ringde visste inget och teknikerna hade inte kommit in :)

Jag kommer att hålla till på Informators - DenverBlog veckan framåt så vill vara med på vad som händer i Denver, på Microsofts World Wide Partner Conference etc är det där ni ska surfa in! Då kan ni även läsa vad mina kollegor har att säga... 3 för priset av 1 så att säga *HAHA*

Kollade förresten och hotellets pool/sauna ligger på våning två så där lär det bli ett besök idag :)

3 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt där på "andra sidan".
    Kommer följa ert äventyr på den andra bloggen också.
    Vi hörs!

    SvaraRadera
  2. kul att höra :) vi tänker på er där hemma i blötan :)

    SvaraRadera
  3. På tal om blöta.. Översvämningar i hela skåne för 1½ vecka sedan ju, upp mot 1.5 meter på sina håll.. Kunde inte köra hem från jobb, skatta er lyckliga! ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *